dinsdag 4 mei 2010

Even wat anders

Vakantie! Twee weken lang samen met de meiden lekker vrij. Had natuurlijk 1 miljoen plannen maar we doen rustig aan. Heb wel al een kast op maat gemaakt voor de keuken muur. Moet nog wel geschilderd en geplaatst worden, maar ik kwam elektra tegen die niet goed aangesloten was dus eerste even een elektricien laten komen voor de boel weer dicht gaat.

Ben wel bezig met een haak-werkje, maar schiet niet erg op. Raad eens wie het wordt:

Verder een nieuw boek besteld uit Zweden. Het moet nog uit komen, maar het eerste boek van deze haakster was zo leuk dat ik de tweede ook wil hebben. Kijk maar even bij Mia, de schrijfster. Koop verder niet veel boeken, het internet staat immers vol met gratis patronen en ik ben nu zelfs bezig om te leren hoe ik zelf patronen kan maken…

2 opmerkingen:

Steekjes en Stygn zei

Wat ben je toch een nijver bijtje. Is het een beetje lekker weer of is het net zo koud en guur als hier. We zijn alweer bijna vergeten dat het vorige week zo ongeveer zomer was.
kram voor de meiden en voor jou.
Anje

Annemarie's Haakblog zei

Hoi! Ik kwam per toeval op je blog terecht en ik wil even zeggen dat ik je Nijntje zo ontzettend mooi vind!
Groetjes,
Annemarie