vrijdag 9 juli 2010

Gelukje

Soms heeft een mens geluk nodig en gisteren had ik zo'n dag: warm, druk en nergens meer zin in. Maar wel een paar uur voor mezelf dus met de tram naar de stad en onderweg even mijn portomonee opgeruimd waar zomaar een oude cadeaubon van een bekend warenhuis in zat, dus ondanks het feit dat ik geen enkel leuk kledingstuk in de uitverkoop kon vinden kwam ik tuis met een fijne tas kados voor mijzelf: en door die bon hoefde ik maar 3 euro te betalen! Ben vooral erg blij met het Flow vakantieboek, nu proberen er af te blijven tot de vakantie over twee weken...
Verder is de schoolvakantie nu echt begonnen, maar niet voordat ik ook de laatste juffen kon bedanken met een sleutelhanger in zelfgevouwen doosjes.

1 opmerking:

Steekjes en Stygn zei

Heel goed om jezelf een beetje te verwennen.
Dat heeft een hardwerkende vrouw nodig op zijn tijd.
Kram