zaterdag 14 augustus 2010

Geen fotos

Daar ben ik weer. Terug van een heerlijke vakantie met mijn meiden en al weer een week aan het werk wilde ik dit weekend de vakantiefotos en natuurlijk de fotos van de resultaten van de vakantie handwerk inspanningen tonen, maar heelaas. Er is eergisteren bij ons thuis ingebroken en een van de gestolen items is onze camera met geheugenkaart. Weg alle fotos. En ook alle door de jaren heen verzamelde sieraden. Heel erg vervelend. En dus kan ik ook niet laten zien dat ik de hele vakantie ipv haken aan het borduren ben geweest. Geinspireerd door het Flow vakantieboek ben ik aan de kruissteken begonnen en dat is eigenlijk ook best leuk. Nu eerst de zaken rondom de inbraak regelen en dan ga ik iets nieuws borduren. En een nieuwe camera aanschaffen.

2 opmerkingen:

C De-sign zei

Du har så rätt... var årstid har sin tjusning! Jag har en underbar dag idag...varmt...varmt....härligt! Kramar till dig och de fina döttrar! fr C

Steekjes en Stygn zei

ben nu al moe en het feest moet nog beginnen. Maar de bloemen zitten in de bomen en het lijkt erop of alles onder controle is tot nu toe. Wel regen voorspeld. Veel duimen dus.
Ik maak foto's. beloofd.
Anje