zaterdag 2 oktober 2010

Grensoverschrijdend

Ben de hele week druk geweest met het terugvinden en herstellen van mijn grenzen. Best lastig maar ook wel bevredigend. Een van de dingen die ik bedacht had, was dat ik hoog nodig weer wat moest gaan doen aan mijn sociale contacten. Gezien de tijd waarin we leven ben ik dus maar overstag gegaan en heb een account op Facebook geopend. Heel erg leuk en een nieuwe valkuil want enorm verslavend. Je kunt er echt uren aan besteden, uren die natuurlijk ook aan echt/andere nuttige dingen gegeven kunnen worden. Het leuke is w el dat het een makkelijke manier is om grensoverschrijdende vriendschappen te (her)ontdekken. En nee, ik bedoel daar niets kinkies mee, alleen dat de grenzen van tijd en plaats vervagen en ik mensen heb teruggevonden die lang uit het oog verloren was. Gelijk ook de oude klassenfoto’s uit de kast gehaald, gescand en laten vervagen, zodat niemand er aan twijfelt dat het echt heel lang geleden is…….
Nu nog grenzen stellen aan de facebook-tijd.

1 opmerking:

Steekjes en Stygn zei

Die foto moet nog uit Kimstad zijn of zelfs nog eerder.Zal je zo nu en dan even herinneren aan die grenzen.
Kram
Anje