vrijdag 26 november 2010

Goede voornemens

Ik had mij voorgenomen om dit jaar mijn huis (en hoofd) leeg te maken: geen nieuwe dingen erin, en moet dat toch dan iets ouds eruit. En zeker geen onnodige sta-in-de-weg zaken meer aanschaffen. Ook was mijn voornemen om het aantal projecten die ik voor mijzelf bedenk te beperken.
Heel verstandig allemaal. Maar als de buurman dan dit bij de vuilnis vindt: en je hebt twee dochters en je bent zelf eigenlijk ook best wel een beetje een tuttebel dan kan je dat toch niet weerstaan? Dus, verfkleren aan en een mooie schaal vinden voor in het gat en dan nog een plek in huis vinden waar die kan staan en alle goede voornemens zijn in een keer verloren gegaan. Maar we hebben er wel een schattig sta-in-de-weg tafeltje bij!

1 opmerking:

Steekjes en Stygn zei

Wat een schattig tafeltje.Zolang je geen schaal hebt gevonden kun je het gebruiken als paraplubak. Toch?