vrijdag 10 december 2010

Kleding

Soms duikt er ineens een soort van thema op in een week. Deze week was dat kleding.
Zelf was ik nogal moe en had ik s'avonds niet zo veel zin om iets nuttigs te doen dus heb ik mij maar op een puzzel gestort. De moelijkhied van dit exemplaar? De kleding natuurlijk, al die donkere pakken en lichte jurken.
Verder moesten er outfits worden bedacht voor het komende kerstdiner. Gelukkig wist de oudste goed wat zij hebben wil en maakte een paar voorbeelden in klei. Of dat even geregeld kon worden...
Maar ja, eigen schuld, ze denken natuurlijk dat alles kan nadat de Sint de verlanglijstjes min of meer als boodschappenlijstje had gebruikt. Wie van mij wel iets nieuws mocht om aan te trekken was Ko, want hij zag er ineens zo niet feestelijk uit in zijn gewone kloffie.

1 opmerking:

Steekjes en Stygn zei

Ko ziet er echt super uit in zijn kerstmannenpak.
Durf nog niet aan een puzzel te beginnen want dan doe ik niets anders meer.
Paars en roze moet het kennelijk zijn.Sterkte ermee.
Anje