vrijdag 25 februari 2011

A room of one's own

Wijze woorden van Virginia Woolf, en het is waar, ook vrouwen hebben een eigen plek nodig. Voor werk, hobby’s of gewoon even rustig nadenken. Maar ik heb dat tot nu toe nooit gehad. Ben er nu wel mee bezig, om van het oude rommelhok een eigen kamer te maken. En alleen al dat proces, hoeveel moeite het ook kost om de tijd te vinden en hoe langzaam het ook vordert, geeft al energie en rust. Ben benieuwd wat het dan wel niet zal brengen als het af is!
Ik had wel al een bureau, maar omdat dat in de huiskamer stond en dus door iedereen gezien werd als een handige dump voor allerlei spullen, moest ik steeds mijn heil zoeken aan de keukentafel, voor zover die beschikbaar was.Maar sinds vandaag weet ik in ieder geval dat dat verleden tijd is! Een eigen bureau in mijn eigen kamer, waar de laptop dus kan blijven staan, om de draad weer op een ander moment weer op te pakken. Luxe!

Geen opmerkingen: