donderdag 14 april 2011

Telefoon

Tegenwoordig is iedereen altijd en overal bereikbaar. Zelf heb ik via mijn werk een smart-phone zodat ik niet een mail hoef te missen en dag en nacht herinnerd kan worden aan mijn overvolle agenda, grote hoeveelheid taken en verantwoordelijkheden. Oké, dat ding zijn voor mijn werk best handig, maar levert ook aardig wat stress-momenten op. Tot voor kort tenminste.
Want sinds kort verschijnt er dagelijks een SMS op dat ding met een andere invalshoek. Berichten als: “LET OP! Vrije dag”, “Werk niet té hard” en “Heb je wel genoeg aan jezelf gedacht?”.
En zo zie je maar weer dat
a) het heerlijk is om mensen om je heen te hebben die om je geven, en
b) dat een stress opwekkend ding door een ander gebruik juist de broodnodige rust kan brengen.
Bedankt lieve weldoener!

Geen opmerkingen: