vrijdag 10 augustus 2012

vakantietijd

En toen was het (eindelijk) vakantie! Wat rommelen in huis, beetje knutselen, beetje haken en de reis voorbereiden. Een vriendinn die Nederland verlaat had een herinnering nodig, zodat zij ons niet vergeet:

Så blev det (äntligen) semester. Fixa lite i huset, pyssla lite, virka lite och förbereda resan. En kompis som lämnar Holland behövde ett minne så hon inte glömmer bort oss:

Mijn witte t'shirt met zwart kant had een ring nodig, dochterlief een paar malle oorbellen (wiebeloogjes) en een ketting met Frida Kahlo kan nooit kwaad:

Min vita t'shirt med svart spets behövde en ring och dottern ett par knäppa örhängen (rörliga ögon) och ett Frida Kahlo halsband är alltid bra att ha:

En de nieuwe "bestseller", haarbanden passend bij al die vrolijke zomerkleren.
Och min nya "storsäljare", hårband till alla färgglada sommarkläder:







2 opmerkingen:

Steekjes en Stygn zei

Duidelijk helemaal vakantie. Geniet er van en tot gauw. De weersvoorspelling is, ook op termijn, uitstekend.
Kram

Punky Wunky zei

Hallo
Dat is ook leuk dat je mij een beetje kent. Ik kon alleen jouw reactie niet op mijn blog lezen, maar hij was wel in mijn mail terecht gekomen.
We zijn nog wel naar Lille geweest, maar je hebt vast wel gehoord hoe dat is afgelopen. Maar de makt was heel leuk Dus bedankt voor de tip.
Jij maakt ook leuke dingen, ik zal je blog wel eens vaker bezoeken.
groetjes